Sarı Saç Modelleri 2013



Her sarı saç için bir kuaför olarak kendi yorumumu yapıcam.

Çok beyaz sarı olmayan bu sarı saç modelinin alt zemin rengide sarıdır. Yani sarı zemin üzerine sarı sık röfle atılmış. Beyaz bir sarı olmadığı için 2013 yılı için ideal bir sarı saç tonudur.
Ben beğendim..

Bu modelde benim sevdiğim 2013 ye yakışan ve moda olan bir tonlama yapılmış. Yani altın sarı, karamel sarı ve dore sarı kullanılmış. Beyaz ve platin sarılar 2013 de pek tercih edilmiyor.

 İşte benim 2013 de en sevdiğim sarı tonu. Zemin saç karamel sarı üzerinede altın sarı tonlarında balyajlar atılmış. Bence mükemmel bir tonlama. Aşırı beğendim.

Bu resmimizdeki sarı saç tonu kumral üzerine asimetrik (yani belli bir düzen içerisinde olmayan karışık) sarı balyajlar atılmış. Ton olorak görüldüğü gibi beyaza yakın bir sarı olduğundan benim 2013 de pekte tercih etmediğim bir ton. Lakin kısa ve asimetrik bir kesim olduğundan asimetrik balyajlarla tamamlanınca hoş bir model olmuş. Dikkat ederseniz soğuk bir havası var. Orta derecede beğendim.

Hoş bir sarı renk fakat daha çok düz bir sarı tonu görüntüsünde yani boya gibi. Hafifte olsa açıklı koyulu balyaj olsaydı daha çok beğenecektim. Hoş ve cekici...



 Bu kısa saç orta yaş için ideal. Beğenmediğim sarı tonu sık beyaz varsa kullanılabilir. Resmi incelediğinizde yaşlı bir bayan olmamasına rağmen ne kadar yaşlı göstermiş.


Bu resmimizdede dikkat ederseniz sık bir sarı ve oldukça açık sarı olan balyajlar yüzünden her ne kadar güler yüzlü bir bayan olsada soğuk bir hava katmış. Alt zemine karamele yakın sarı yapılmış olsa daha genç ve çekici olurdu diye düşünüyorum...




Bu resmimizde de,
Modeli ve sarı saç tonu uyum sağlamış beğendim...


Saç kesimi sayesinde seksi bir sarı saç tonu olmuş. Kesimine çok yakışan bir sarı saç rengi. Dikkat edilmesi dereken durum sarı saçın bir kaç yaç daha olgun göstermesi. Bu durumda makyajla kamufle edilebilir. ÇOK BEĞENDİM...

 Fergie bu rengi güzel taşımış fakat sarı balyajları daha belirgin olsa idi çok daha güzel olurdu diye düşünüyorum. Bana göre......

 Muhteşem tek kelimeyle mükemmel, İşte karamel tonlarsa saç zemini ve üzerine altın tonlarında atılmış sıcak balyajlar. Sarı saç rengi olarak bu yıl tek geçerim. Tavsiye ederim mükemmel olmuş BEŞ YILDIZLI.....

Bu modelde çok güzel ama 2013 ye uygun deyil. Bu sene sarı saç rengi olarak bu kadar açık sarılar tercih edilmiyor......Yakışmışmı yakışmış ayrı konu.


Orta yaş için ideal. Benim gözümde fazla sarı biraz çiğ bir görüntü veriyor. Fakat kötü değil.....



Bu küt modelde ise tonlamayı beğendim beyaza kaçmayan bir sarı olmuş dore sarı. hoş ve sıcak olmuş.....aralarda biraz daha belirgin koyu ton olabilirdi.


İşte bende bundan bahsediyorum. Saçın zemini karamel sarı balyajları ise altın sarısı. 2013 yılına yakışan mükemmel bir saç kombinasyonu olmuş. Genç, çekici, kaliteli bir havası var. AŞIRI DERECEDE BEĞENDİM......


Frapan bir kesimde platin sarısı yapılmış. Güzel fakat 2013 yılı için soğuk bir sarı. Kesim çok güzel....Bu saç kesimine bu renk yakışıyor ayrı konu..


Bu modelide.
2013 Sarı saç rengi için fazla sarı buldum diyebilirim....


fena deyil..


Bu modelde zemin kumral bırakılmış güzel bir tonlama fakat 2013 yılı için ben soğuk buldum......


Çılgın frapan sevenler için ideal. Pembe tonlar sarılara renk verebilir yıkarken dikkat edilmelidir....




Sarılar çoğaldıkça yaş nasılda ilerliyor. Bu modelde makyaj iyi olmamış.Biraz daha canlı olsa daha genç olurdu diye düşünüyorum....


Sarı saçın bu resimdeki tonu çok güzel. Tonu çok beğendim..


Sık beyazları olan saç tipleri için tavsiye ederim. Çok şık olur. Çok beyaz saça sahip insanlar koyu renk kullanmamalı açık renk tercih etmeli. Bu ton bu model bu yaşlar için çok ideal....


Sarı saçın tonu çok kötü. Bu resmi koymamın amacı sarı saç renginde topuzların daha güzel bir görüntü sergilediğini anlatmak için koydum. Özellikle gelin saçları için sarı saç tonlarını tavsiye ediyorum. Detayları daha belirginleştiriyor......


İşte benim tercihim 2013 de dore ve altın sarılar diyorum ya anlatmak istediğim de tam bu resimdede var. Daha sıcak, daha genç, daha çekici..............


Alt zemin kahve tonlarında bence gençler için harika bir tarz. Ben kendi adıma çok beğendim....


SOĞUK
SOĞUK SOĞUK.......










Bu sarı saç rengide mükemmel. DORE SAÇ RENGİ ALTIN SARI HARİKA OLMUŞ BENCE...



Bu modeldede altın sarılar aralarda görülmekte ben beğendim.......


Aslında harıka bir sarı saç rengi fakat 2013 yılı için soğuk......


İşte 2013 yılının ideal sarılarından biri daha. Sarı saç tonu olarak koyu ve dore sarı olması nasılda gençlik katmış ve sıcak bir hava vermiş. Mükemmel olmuş bence....

Çok güzel bir röfle modeli. Başarılı bir çalışma fakat 2013 yılı için fazla beyaz sarı. Soğuk görünüyor. Genellikle saba tümer saç rengine benziyor. Bu yıl biraz daha doğal sarılar moda. Altın ve dore sarılar.....


İşte altın sarı saç rengi. bence güzel......
Çok güzel bir sarı fakat 2013 yılı için fazla sarı. Herşeye rağmen makyaj ve fön ile desteklenirse kullanılabilir. Biraz daha bakım isteyen bir sarı saç rengi....


Çok güzel bir sarı fakat 2013 yılı için fazla sarı. Herşeye rağmen makyaj ve fönle desteklenirse kullanılabilir. Biraz daha bakım isteyen bir sarı saç rengi....